RAHVUSLANE

Rahvuslane

esmaspäev, 19. oktoober 2015

Meie portaal Objektiiv.ee on avatud!

Text shown when image is not displayed


.
Hea Matti Ilves!

Mul on suur rõõm Teile teada anda väga suurest ja olulisest uudisest.

Nimelt on meie rohkem kui 9 kuud kestnud ettevalmistused meie sihtasutuse oma uudiste- ja arvamusportaali avamiseks jõudnud selleni, et PORTAAL OBJEKTIIV.ee ONGI TÄNA HOMMIKUST ALATES AVATUD!

Veenduge selles ise:

http://www.objektiiv.ee

Olen selle eesmärgi nimel tõesti palju pingutanud, mistõttu tunnen täna tõesti siiralt suurt rõõmu ja ka uhkust, et oleme suutnud raskustest hoolimata eesmärgini jõuda.


Ja ma tahan öelda kõigile meie sihtasutuse toetajatele, kes toetasid portaali rajamist, siiralt SUUR AITÄH!

Ilma paljude heade inimeste helde panuseta ei oleks portaali rajamine võimalikuks osutunud ning ma väga loodan, et see toetus jätkub, võimaldades meil kasvada ja tegevust laiendada.

Kahtlemata ei ole portaali ehitamine kaugeltki lõppenud, vaid meil tuleb teha veel palju tööd, et OBJEKTIIVIST võiks kujuneda Eesti meediamaastikul kõige olulisem konservatiivne ajakirjanduslik väljaanne (näiteks töötame selle nimel, et rajada ka oma väike videostuudio, kus regulaarselt ja operatiivselt oma videomaterjali luua).

Minu ja kogu meie meeskonna siiraks sooviks selle eesmärgi nimel tegutseda. Tahame pingutada, et portaalist kujuneks tõhus vahend, mis võimaldab meil kaitsta meie ühiskonna alusväärtusi ja teha seda kantuna soovist teenida mitte kasumit, vaid oma maad ja rahvast ning ühist hüve.


Praegu kutsun Teid aga portaaliga lähemalt tutvuma ning selle kohta ka seas sõna levitama.

Ühtlasi palun, et edastaksite info portaali avamise kohta oma sõpradele ja tuttavatele nii e-posti teel kui ka Facebooki vahendusel ning levitaksite ka meie portaalis avaldatud artikleid – eriti sotsiaalmeedia vahendusel –, sest see aitab meil oma sõnumiga jõuda rohkemate inimesteni.

Kuigi portaalis ei ole veel eriti palju värsket materjali, hakkab seda sinna lisanduma iga päev, nii uudiste, arvamuslugude, juhtkirjade, repliikide, intervjuude, raadiosaadete kui ka videokommentaaride näol.

Loodan, et OBJETKIIVIST kujuneb Teie jaoks igapäevase info allikas.

Mina koos kolleegidega pingutan, et pakkuda Teile jätkuvalt olulist infot nii Eestis kui ka mujal maailmas toimuva kohta.

Lähemat teavet portaali ja selle rajamise tagamaade kohta leiab meie esimesest juhtkirjast, minu pikemat selgitust sisaldavat artiklist ning Markus Järvi temaatilisest videokommentaarist (vt altpoolt).

Palju õnne meile kõigile selle väga olulise sammu puhul!

Siiralt tervitades,

Varro Vooglaid
Juhatuse esimees
SA Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks

PS! Kui Teil on täiendavaid küsimusi portaali tegevuse kohta, siis võite nendega pöörduda OBJEKTIIVI peatoimetaja Veiko Vihuri poole (veiko.vihuri@objektiiv.ee). Mul on erakordselt hea meel, et Veiko, kes on minu hea sõber, nõustus meie portaali peatoimetajaks hakkama, sest ma ei tea sellele kohale temast paremat inimest.
Text shown when image is not displayed
Klikkige pildile, et vaadata Markuse tutvustavat kommentaari portaali Objektiiv kohta.
 

3 kommentaari:

Anonüümne 19. oktoober 2015, kell 16:42  

Tere!

Palju õnne kõigile! Nüüd saame lõpuks lugeda objektiivseid uudiseid. Kindlasti tehakse Teile väikseid eraannetusi, aga kes rahastab põhiosas?

Anonüümne 19. oktoober 2015, kell 18:26  

Suur tänu, väga vajalik praeguses olukorras.

Matti Ilves 19. oktoober 2015, kell 19:43  

16.42
See küsimus ei ole minule, saatke see "Objektiiv.ee"-le. Mina olen nende igakuine väikeannetaja.



Eesti Vabadussõjalaste Liit


TIIBET VABAKS!

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak

Back to TOP